Støtt EIL ved å bruke medlemsfordelene på Sport1 Åsane.

Eidsvåg IL har i flere år samarbeidet godt med Sport1, og vi ønsker å bidra til at samarbeide blir enda bedre. Sport1 har lagt om i sine medlemsregistre og gjør det nå enda enklere for medlemmene å ta i bruk sine avtaler. Tidligere medlemskort er nå erstattet av medlemsbevis på mobil.

EIL ønsker at alle medlemene tar seg tid til å fylle ut skjema i linken under. Dette gir deg tilgang til ditt unike medlemsbevis på mobilen.
Sport1 vil også snart enkelt finne fram til ditt medlemsbevis ved hjelp av ditt telefon nummer.

Link til registrering: http://portal.oculosdialog.com/Sport1/mreg/club2/?clubid=021B12C3-E55D-4147-8A8B-89B040FEF45F

Ved å registrere deg vil du pr. dags dato ha følgende medlemsfordeler:

• 10% på alle ordinære varer
  • 15% på klubbrelatert utstyr. (sokker, shorts osv.)
  • 20% på fotballsko
  • Samt du vil få tilsendt medlemstilbud på e-post

NB!! Medlemsfordeler gjelder ikke på salgsvarer.

Du vil få beskjed om du allerede er registrert. Er du allerede registrert kan du enkelt hente ditt medlemsbevis ved å sende SMS til 2030 med kodeord Sport1med. Du vil da motta en tekstmelding med link til ditt unike medlemskort. Last dette ned og ta det med deg i butikken neste gang du handler på Sport1.

Husk at idrettslaget er tjent med at flest mulig bruker medlemsbeviset. I 2013 og 2014 handlet medlemmene for ca 120 000, som gir en "pay-back" til klubben i form av rabatter på klubbutstyr.

FÅ MEDLEMSRABATTER - STØTT KLUBBEN - BRUK SPORT1